REGULAMIN POBYTU W HOTELU WŁÓKNIARZ**
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Włókniarz**, położonego w Pabianicach przy ul. Kilińskiego 34, który jest obiektem hotelowym świadczącym usługi hotelarskie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych.
- Opiekunem Gościa jest recepcja, mieszcząca się na parterze obiektu.
- Opłata pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu „z góry”.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 12:00 w dniu wyjazdu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w Hotelu Włókniarz** w trakcie trwania doby, nie jest zwracana opłata za pobyt w danym dniu.
- W przypadku rezerwacji gwarantowanej pokoju i niestawiennictwa się do godz. 17:00 w dniu rezerwacji, Hotel Włókniarz zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za jedną dobę hotelową. Hotel może obciążyć opłatą kartę kredytową Gościa.
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości oraz podpisanie Karty Meldunkowej.
- Pokój w Hotelu Włókniarz wynajmowany jest na doby.
- W przypadku, gdy Gość nie określił czasu pobytu, najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Zatrzymanie pokoju przez Gościa po godz. 12:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- Hotel Włókniarz** uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.
- Hotel Włókniarz** ma obowiązek zapewnić dochowanie tajemnicy informacji o Gościu.
- Hotel Włókniarz** zapewnia wymianę pościeli i ręczników co trzy dni lub na życzenie Gościa.
- Na życzenie Gościa, Hotel Włókniarz** w ramach pobytu świadczy następujące usługi: udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą, budzenie o wyznaczonej godzinie, przechowanie bagażu Gości przed rozpoczęciem doby pobytowej.
- Reklamacje związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem oraz innymi warunkami pobytu można zgłaszać w recepcji Hotelu Włókniarz**. Ewentualne reklamacje nie mogą wpływać na terminy i wysokość płatności. Reklamacje będą rozpatrywane niezależnie, o czym Gość zostanie poinformowany ustnie bądź pisemnie.
- W przypadku wystąpienia szkody, Gość powinien niezwłocznie zawiadomić recepcję o tym fakcie.
- Odpowiedzialność Hotelu Włókniarz** z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona.
- Hotel Włókniarz** nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu Włókniarz**, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zamknąć krany instalacji wodociągowej oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Za zagubienie klucza do pokoju pobierana jest opłata 50 zł brutto.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Palenie tytoniu w pokojach i na terenie Hotelu Włókniarz** jest zabronione. Opłata za dodatkowe czyszczenie i odświeżanie pokoju, polegające na usunięciu zapachu nikotynowego, wynosi 250 zł.
- W pokoju zabronione jest przechowywanie rzeczy niebezpiecznych i zabronionych prawem.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do godz. 22:00.
- W Hotelu Włókniarz** obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godz. 22:00-7:00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia Hotelu Włókniarz**. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerów.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin pobytu, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub mieniu innych Gości albo szkodę innym osobom, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, w szczególności do zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia, o ile nie zostały uiszczone uprzednio, oraz opuszczenia terenu Hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju, zostaną odesłane – zgodnie z dyspozycją Gościa – na koszt i adres wskazany przez Gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji od Gościa przez 3 miesiące, przedmioty te przechodzą na rzecz Hotelu Włókniarz**.
- Dane osobowe Gości Hotelu Włókniarz** przetwarzane są przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. G. Roweckiego 3 w Pabianicach, w tym w szczególności dla celów meldunkowych oraz umieszczenia w bazie danych Hotelu Włókniarz**. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
- Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
- Hotel Włókniarz**w ramach pobytu oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, a Gość przyjmuje na czas pobytu do własnego, osobistego użytku, odbiornik telewizyjny.
- Wprowadzanie zwierząt na teren Hotelu jest dopuszczalne wyłącznie za dodatkową opłatą i pod warunkiem zgłoszenia takiej potrzeby przy rezerwacji. Hotel Włókniarz** może nie wyrazić zgody na wprowadzenie zwierzęcia na teren obiektu, jeśli uzna, że może to spowodować zakłócenie spokojnego pobytu Gości lub funkcjonowanie Hotelu, lub naruszenie niniejszego regulaminu.
- Gość ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone przez wprowadzone zwierzęta w Hotelu Włókniarz**.
- Ewentualne spory pomiędzy Gościem a Hotelem będzie rozstrzygał Sąd Powszechny właściwy wg miejsca położenia Hotelu Włókniarz**.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pabianicach, ul. Grota Roweckiego 3 95-200 Pabianice biuro@mosir.pabianice.pl tel. 48 (42) 212-10-57, 48 725 252 502, fax 48 ( 42 ) 212-10-54